årets första ute träning med gruppen

Ligger i min säng har precis gjort läxorna och borde ¨gå och lägga mig men jag tänkte bara skriva lite snabbt så ni vet ;)
Juste jag och Jasse var ju i badhuset idag haha vi hade de sjukt roligt (såklart de har vi ju alltid) sen efter de drog vi upp på ip och jag hade träning jasse tittade på min träning i ca en timme sen åkte hon hem, men jag tyckte första ute träningen gick sjukt bra! Sen så var de första gången i år som jag har hoppat längd, de gick väl ókej inte direkt bra ^^
Sen så andvände jag spikskorna första gågen ute iår ;)
Efter de gick jag och Alice hem vi gav varandra sällskap och sen åt jag duscha och titta på tven och nu måste jag lägga mig om jag ska orka imorgon!
Så vi hörs imorgon
Kram Emmzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0