Varför mig?

Vi fick sluta tidigare idag för lärarna skulle typ bort på nått skit men skit samma.
Så jag och Louise var påväg hem så när vi gått ner för backen så kastar en idiot (säger nite vem) en hård snöboll rakt på mitt öga så nu har jag typ jätte ont och kan typ inte öppna hela ögat och ahr blivit röd och de känns som om jag fått ett sår lite övanför ögat. Man får väl säga att jag hade lite tur kunde ju ha fått den rakt i ögat och varit blind nu men de gör fan skit ont, nästa gång jag ser dig ska jag fan sparka skiten ur dig!
Man kan undra varför de alltid händer saker och de är f*n bara jag!! :(
Hoppas de blir bättre ni får krama mig när ni ser mig.
Ta en bild på mig gör nått så jag blir glad iaf och så inget mer händer för är så sjukt trött på de som händer mig.

Som att du börjar låtsas att inget har hänt kanske du har läst bloggen och sätt att jag sagt förlåt även fast jag inte vet vad jag har gjort. Men jag vet inte hur jag ska ta allt men som sagt så orkar jag inte bry mig och jag vet att de kanske är en liten sak men man blir lite ledsen som sagt. Men nu ska vi inte prata om de något mer.

Nu ska jag ta hand om mitt lilla öga!

Love me / Emelie <3


Kommentarer
Postat av: Louise :D

AH!!! så jäääävla onödigt av ***** att göra så! och sen ska man tvinga ur h*n ett förlåt oxå:(

2010-03-25 @ 15:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0