8/3-10 värsta dagen i mitt liv :''(

Första skoldagen efter lovet och allt var väl bra utan att vi började med att ha ett prov :o!
Men sen har vi väl haft en bra skoldag.
När jag kom hem skulle jag äta en macka och dricka vatten, samtidigt värmde jag en muffins i micron och så glömde jag den, så typiskt mig, så de rykte as mycket om den när jag tog ut den och nu stinker de fan bränt i hela huset. Hahah. Och så kan man inte öppna dörren ut så springer ju mina katter ut!
Sen så ska min hund avlivas ikväll :'( är ju såklart jätte ledsen men han blir tretton i år och om man räknar mäniskoår så är han 98 år så han blev väldigt gammal.  Men jag kommer inte må så bra så vi får se om de blir nått inlägg ikväll. Min hund har funnits hela mitt liv sen när jag föddes så de kommer bli jättejobbigt att bli av med en familjemedlem.

Bilder på min underbara hund som alltid varit min bror.



Kommer väl komma mer bilder sen.

Kram / Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0