Svar på frågestunden :D<3

Postat av:Anonym
vem är du kär i?

Svar: Oj, de var en svår fråga men jag är tror att jag inte är kär i någon men ja visst jag tycker väl några är söta men de är ju en helt annan sak så vi går inte in på de. ;)
Postat av: Sofia Mäkiniemi

Min första dag i Kvisthamra, vad vardet första du tänkte när du såg mig? Tyckte du att jag var konstig och eller nåt?
Undrar bara för att jag hade det... du vet! <33

Svar: De första jag tänkte när jag såg dig var nog att hur kan hon vara är hon snäll? De jag tyckte var nog att jag tyckte du var väldigt blyg i början men de är ju för att jag är helt tvärt om jag är inte blyg för nått. Men en sak kan du garentera att jag inte ´tyckte du var konstig på nått sätt, jag har ju också de om du menar de jag tänker på ;)

Postat av: sandraaaaaa

Älskar du mig babbyy?<33333


Svar: Såklart jag älskar dig du är som min lillesyster <333
Postat av: company

Är du kär i någon?

Svar: Tycker flera är söta men är inte kär i någon.  :)

Postat av: Jasmine:))<3

Hejsam:D
Ämm jag vet inte vad jag ska skriva men kanske!!
1:Vem tycker du är värd rosengrejen?(På skolavslutningen)
2:Vem tycker su ska vinna lejonhjärtat sagan?
3:Vem är den som alltid ställer upp för dej??<33
Pussar:D

Svar: 1: Jag tycker dom flesta är värda de men jag tycker själv att jag är värd de men om jag inte får välja mig själv så skulle jag nog välja Jasmine eller Ebba. Men jag tycker alla är värda de, för alla har varit mycket bra vänner.
2: Ojj, svår fråga som att jag inte läst allas så vet jag inte men jag har läst några av dom och en sak är säker är att jag inte kommer vinna lejonhjärtasagan men jag tror att de kan vara Rojin eller Sofia som vinner den.
3: De är många som ställer upp för mig jag har så himla bra vänner man kan inte drömma om bättre jag tycker att du ställer upp väldigt mycket för mig, sen är de dom flesta i klassen som gör de men de är vissa som absolut inte gör de och de är ju inte direkt snällt men jag är tacksam över dom som är mina vänner och vill ställa upp på mig. Jag älskar mina vänner.


Postat av: Johanna

vem tror du får rosen priset.
jag tror du<33333
pözzz
love you<333


Svar: De är nått jag inte är säker på för jag tycker alla hhar varit riktigt bra vänner, men såklart jag vill vinna men jag kan inte säga nått säkert för jag tycker ju du har varit en bra vän me, de har dom flesta.
Postat av: Alice

okej.. kommer typ inte på något men... hm...
1:Vem tror du vinner Rosen priset?
2:Och vem tror du vinner Lejonhjärta priset?
3:Och vad tror du att det kommer bli för slags låt som 6:orna ska göra till avslutningen?

Svar: 1:Som sagt tror jag alla har en möjlighet att vinna men jag vill ju hemskt gärna vinna själv men alla har en chans.
2:Jag har inte läst allas men dom jag läst lite av som jag tror kan vinna är Rojin eller Sofias, som att jag itne läst allas så är inget säkert.
3: De är man inte säker på för Andreas säger ju att han redan ahr gjort en. ^o) Men kanske lite popig? Jag är inte säker gissar bara ;)
Postat av: DH/H

1:vem är din mest älskade kompis i heela klassen??
2:vem gillar du mest av killarna??
3:snackar du skit om nån i klassen??
(de gör jag också!!)

Svar: 1:Min mest älskade kompis i klassen är nog Jasmine, Johanna eller Ebba. Jag har många fler.
2: Som kärlek eller kompis? Svårt gillar väl Sebbe som kompis asså ni kanske tycker jag är störd men ja han är snäll mot mig och vi kan bråka men de gör vänenr de är inge fel.  Kärlek vet jag inte.
3: De händer ibland att man råkar delta men jag hatar skitsnack så jag försöker hålla mig undan lite men ibland går de inte och då händer de att man snackar skit, är man sur på någon blir de alltid lättare att snacka skit om den.
Men jag vill ju inte att folk ska snacka skit om mig så brukar inte göra de själv men de händer ibland




Tack för alla fina frågor!

p.s: Älskar alla mina vänner!


Kramar från Emelie :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0