Trött -.-'

Har precis komit hem. Har varit hos destisten som har förklarat för mig vad jag ska äta. Nu blir de aldrig mer något mjöl. Kommer aldrig växa bort, glutenintolerans är en sjukdom jag kommer ha hela livet ;'(
Medans alla sitter och äter mjöl får jag sitta och äta nått skit äkligt, men jag lär väl mig ;'(

Vid 11 kommer Ebba till mig iallafall :))

Plus att jag är så jävla arg på en person...

Personen skriver synd....
Hela jävla tiden, personen kan inte ens förklara vad personen menar.

Dehär har jag och säga:
varför håller du på? de är ingen ide? är de något fel på ... eller? Personen är fan en människa som du är! Prata inte med mig om du bara ska skriva synd, då kan du fan dra någon annanstans där jag inte behöver se dig igen... Är så jävla trött på männskor som du... Personer som inte kan leva livet...

Säger bara vad jag tycker sen får ni tycka vad ni vill för jag bryr mig inte! :)

Dagens låt :D
 


Har ju lov och alla som har lov ska ha en fortsatt trevlig dag och vecka :D<3
Kramar från


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0