Ehehe

Hahah.
Vet ni vi satt ju 6 vid mitt bord och våra lärare tyckte vi snacka för mycket så dom flytta isär oss och såklart klaga jag då och sa men så kan ni inte göra dom andra pratar ju jättemycket också de är inte bara vi. Så sista lektionen sa han att vi skulle flytta alla borden till bussrader vi bah nej vi vill ha som ett u sen nu har vi ett u och alla vid de bordet vi satt innán sitter på rad så vi kommer ju fortsätta prata hur osmart är man!? ahahah

Ja de är bra iallafall :D

Men just nu siter jag och tittar på tv och chattar. Och vi ska på middag idag så kommer inte vara så aktiv, men kanske skriver nått innan jag stänger av datan.

Vi hörs senare kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0