Åland med klassen

Hejj :)
Sitter och tittar på tv och har tråkigt.
Men som sagt så lysser solen nästan varje dag och de är så j*vla skönt. 
Jag har lust att gå ner på stan och köpa någon ny kofta och en halsduk eller nått.
Ska se om jag gör de när mamma komer hem eller nått.
Åå juste vi ska ju på klassresa till åland och vi ska bo på hotell jag tror hotellet heter Cikada. Och så ska vi kanske på någon chipsbutik eller nått annat haha och sen ska vi bada på mariebad, de roliga är att på mariebad får man inte ha såna här lösa badbyxor så killarna måste ha såna taigta badbyxor. Hahaha.
Kommer se helt sjukt ut men de skadar inte mig vi får ju ha våra vanliga badkläder

Ha en fortsatt solig dag och en trevlig kväll vi hörs senare
kram Emeelie :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0