Sjuk dag bara skratt !

Hejj Hejj :)
Just nu ligger jag i soffan med datan i knät, samtidigt som jag smsar med Sofia som är ute med hundarna!
Samtidigt som jag lyssnar på FM Static-Tonight som Jasse tippsa om.

Ni ska bara ana hur mycket jag har skrattat idag med Jasse och Ebba och många fler, vet inte ens om vi har skrattat åt nått som är roligt :P Vi kunde inte ens prata, inte andas och inte ÄTA mat! Snacka om rolig dag med er.
Plus att Ebbas dragkjedja på skon gick sönder så jag och Jasse tog kirurg tejp och tejpade igen hennes sko!!
Sen var vi så flum att folk skulle kunna tro att vi var fulla! Plus att Jasse ramla i snön så hela hon typ blev vit !! Jasses, Jojjos, Mitt, Saras, Simons och Luddes bord äger vi skrattar som vettefan asså!! "SKRATT"

Love yooou Emelie <3

Komentera va ni tycker om bilden? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0