Hejj

Jaa jag kan juh börja och berätta att de var skola idag, vi hade spanska och kemi kommer inte ihåg vad vi hade mer men men.
Vi böt platser i klassrummet så nu sitter jag brevid sara, jasse, jojjo, ludde och simon!
Jag blev väldigt nöjd fick juh som jag ville :P
Aja imorgon ska man sövas för att dom ska ta ett prov i min mage genom att stoppa ner en slang i halsen på stackars lilla mig :'(
Så jag måste passa på att äta mycket får inte äta frukost imorgon, jag klarar mig nog utan frukost för de är rätt så tidigt jag ska vara på sjukhuset. 07.30 imorgon ligger jag på sjukhuset då får ni allt tänka lite på mig!
Aja man måste gå upp 6 imorgonbitti inte direkt sovmorgon men jag måste sätta på emlaplåster på mina händer och i armvecken.

Nu ska jag titta på paradise hotel på datan.

Vi hörs senare min små sötnosar
Stora kramar
//
Emeelie <3


Kommentarer
Postat av: sara

hej jag vart så jävla glad när jag fick som jag ville. xD asså sita breve dig <333

2010-01-16 @ 19:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0