God natt! <3

Hejj igen :)

Just nu sitter jag vid tv hos mormor och morfar och tittar på Let's dance, helt okej.
Hahah juste nu kom jag precis på att mormor köpte 3 trisslotter en till mig ;)
Jag hoppas att jag vinner nått!
Haha jag vet att jag inte kommer göra de men man kan juh hoppas!!
Hoho!
Jag LÄNGTAR till på söndag då Sara, Alice, Celine, Jojjo, Louise och jag ska åka slalom!
Asså jag tycker de är så roligt xD
Den 15 januari ska jag sövas ner för att dom ska stoppa ner en slang i min hals och ta nått prov.
Ja dom ska ta de där provet för att jag "kanske" har gluten intolerans, alla får hålla tummarna om att jag inte har de! För de kommer bli as jobbigt att inte få äta mjäl :'(

Aja nu ska jag sluta skriva och fortsätta titta på Let's dance :)

Pussar o Kramar
Sov sött o God natt 
//
Emeelie <3




Kommentarer
Postat av: Jasmine<33

Heej<333:)

Vad kul att ni ska åka slalom, ÖNSKAR ATT JAG KUNDE DET!!<33333

2010-01-09 @ 11:35:10
Postat av: sara

du får INTE ha det xD

2010-01-10 @ 20:02:23
Postat av: Sabiinahh

Försök tränga ihop er typ 9 st på ett par slalom skidor :) Farligt men kul :)

2010-01-11 @ 10:21:27
URL: http://solyie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0