God morgon?

God morgon eller a kl e snart 15.00 men ändå.
Var på övernattningsparty hos Jasse med typ 15 pers vi hade as kul :D
Plus att jag och Lisa har varit uppe i 32 timmar ett helt dygn och lite till!!
Hahah jag är typ trött kanske inte så konstigt men vi har druckit coca-cola så att vi skulle bli piggare.
Vi hade as kul ja vi räknar att Jasse inte klarade att dygna för hon typ halv sov hela tiden, så jag och Lisa var fan bäst! Vi har hittils varit vakna i 32 timmar så ni ska veta att jag kommer typ somna snart! Men har massor av bilder som kommer upp senare så då får ni njuta ;)

God natt kramar från Emmi <3

p.s: I love you <3


Kommentarer
Postat av: SÖTNOSEN!!<333

Skryt lagom;) jaa som bara i 5 minuter:/ NI SKREK JU hahahahahhhaha!!! ja ville sova men det gick inte HAHAHAHAH<33

2010-02-09 @ 16:11:44
URL: http://carlssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0