-Sjukhuset-

HejjHejj!
Idag var jag på sjukhuset som sagt.
Helt sjuk dom tog 7 stora burkar blod och 5 lite mindre burkar blod :O
Hur mycket blod vill dom ha igentligen!
Aja de stiktes lite men hade bedövning så de kändes inte så jättemycket.
Sen vart man tvungen att åka in på nersövningen och där gav dom mig nån typ avslappna sak.
Dom satt på något slags plåster som dom satt fast för att se hur bra mitt hjärta slog typ.
 Sen nån sak på fingreret.
Sen fick jag andas i en såndär syrgasmask sen sövde dom ner mig.
Sen sov jag gott.
När jag var på uppvakningen så var jag lite konstig, mamma satt och skratta åt mig xD
Jag bah sluta skratta sen skratta jag själv, snacka om att jag var konstig ?:P
Nu tänkte jag visa lite bilder från sjukhuset!
Mina snygga sjukhuskläder! :P

Ignorera hur jag ser ut mycke nyvaken och vinglig!



Lite glad måste man ändå vara i dom jätte "fina" sjukhuskläderna



Digga bilderna :P


Kramar
//
Emeelie <3









Kommentarer
Postat av: ludde<3333333

du är så gullig i den där sjukhusdräckten....



love<33333333

2010-01-15 @ 17:52:42
Postat av: ludde

varför vissa du inte brösten det skulle bli mycket bätre

2010-01-15 @ 20:50:26
Postat av: Sabiinah

Stackars Emeelieh :(<3

2010-01-21 @ 16:01:45
URL: http://solyie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0