Väderprognos?

Dagens Diss:
Snöööö-
Jahh, riktigt illa väder i SMÅland :@ Vi har 2m snö på vår gård och på andra håll. Det ser tuverre ut att bli värre även värre..

Dagens Hiss:
Idag har jag fått klart för mig att Celine kommer till stackars mäijj v.9 :+D Jiipiie!
Hon kommer 5:e Mars och åker tillbaka t Norrtälje den 7:e mars :D

Sedan vill jag också Hissa Dolph Lundgren för ett sjukt roligt "sökande" efter melodifestivalens förstörare.. xD

Dagens låt:




Hyllningslåt från Sabina:
Jag vill hylla Elin Lanto för att hon ställde upp i Melodifestivalen. Jag tyckte hennes låt åtminsonde skulle ha gått till 2:A Chansen.
Här har ni den:
Elin Lanto - Doctor Doctor




Kramiizzar från eran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0