Sabina ;)

Hejj
Idag har Sabina varit i Norrtälje och igår men igår var de hemligt ;)
Vi har varit i skolan sen har vi varit med Ebba och Alice hemma hos mig.
Sabina har sitt sportlov nu vecka 7 vi har lixom vecka 9!
Imorgon drar jag till stockholm hem till pappa. ´
Sen så på söndag får jag reda på om vi åker upp till storlien eller inte. Hoppas att vi gör de för jag älskar att åka slalom. Sen har jag träning på söndag :).
Hoppas ni gillade överaskningen at Sabina kom till skolan
;)


Dagens låt :D
The Sound-Living in America




Kramar från





Kommentarer
Postat av: sara

Jaja mensan det var super kul att Sabina kom :D

2010-02-19 @ 15:49:14
URL: http://sarassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0