rädd xD<3

Hejjsan alla söta ;)
Idag har lilla jag varit i skola och haft Ulla som igår men första lektionen hade vi med Caroline.
Hahha juste jag och Jasse och några till spelade pingis i källaren på ett litet bord och så kommer kelle och bah Emelie och Jasse kan ni följa med mig, vi bah a visst. Har vi gjort nått :O Han bah ja nu får ni skärpa er sen gick vi in i ett rum han bah sätt er ner vi bah vart på soffan? SEN SÅ SÄGER KELLE BAH NI SKA HÅLLA IDROTTEN IDAG!! Jag fick fan en chock!! Snacka om jag blev rädd! Jasse blev oxå as rädd! Jag bah tänkte vafan har jag gjort + att jag sa till kelle va har vi gjort? ;o han bah ja de får ni fundera på! SHHIIT BLEV AS RÄDD! xD

Aja vi planerade idrotten och allt gick bra!

Har träning vid fem ska se om jag hittar dagens låt!
Kramar från allas


Kommentarer
Postat av: Sofia Mäkiniemi

Heej! <33

Har tips på dagens låt! :D

Heartbreak Hotel, och Emelie vet vemsom sjunger (utan att ha hört åten).

Skickar med en länk till låten :)

http://www.youtube.com/watch?v=dEutIHQqIyE

2010-02-23 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0