Melody..

Melodifestivalen? VIsst, jag kollade men det var ju nte direkt rätt personer som kom till final.. Pauline skulle gått vidare, och Eric Saade, Molly Sandéns kille(om han är det).
Amenaja, jag sitter vid datan nu bloggar, FaceBook:ar och kollar på en film , Dum and Dummare..
Den är rätt bra men just nu så badar de i pengar så nej, just nu är det ingenting värt att kolla på..
KOMENTERA GÄRNA och skriv nått kul som hänt idag..

JUSTDET!
Idaag var jag (Sabina) på BIO med Cynthia och Mannal..
Gissa vikken film vi såg?
AVATAR!! Trodde aldrig jag skulle säga en det var bättre än Twilight och New Moon!
ALLA SOM INTE SETT AVATAR MÅSTE GÖRA DET NU!


Dagens låt:
Russian Roulette - Rihanna
Här har ni musikvideon ;)


Komentara gärna önskelåtar xD

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu ska jag försöka vara ruuulig :P Em hehe jag titta också på melodifestivalen men asså mollysandens kille om de nu e de men jag tror de är de han var hel t okej bra :Dokej de var inget roligt men who cares ( stavning ) :P<3

2010-02-13 @ 23:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0