vill ha en ny mobil o en systemkamera :P

Har blivit dålig på att ta bilder mitt minne på kameran är fullt och vill ta ut några bilder men de blir aldrig av och jag vill köpa en system kamera men de kommer aldrig gå de är mycket man vill som inte går. Har bara så enormt tråkigt och är så rastlös vet inte vad jag ska göra.
Nu har jag bestämt mig jag ska TVINGA min pappa att köpa en systemkamera eller mobil till mig han får välja gör han inte de så blir jag arg! haha
Bläää vad tråkigt man har finns absolut inget roligt att göra ^^ Eller så är de jag som har dåålig fantasi och de har jag om jag ska vara ärlig.
Kanske hörs senare ikväll om jag inte somnar snart är as trött :P hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0