Dagen har varit bra (y)

Så dagen har varit lång idag, dagen började med att jag gick upp 06.50 sen fixade jag mig sen åkte jag med pappa till jobbet. Pappa hade någon skit dag som man räknar alla grejer man har av varje sak ( han jobbar på ett lager ). Efter de så åt vi typ lunch men itne så mycket haha sen fixa pappa sig, sen spelade vi pingis ett tag. Eftr de drog vi ner till kista galleri för pappa skulle se om han skulle hinna klippa sig men nej de hann han inte så charlotte kom och hämtade oss sen drog vi in till stan hem till charlottes farmor.
Mina efterlängtade kusiner kom! Min lilla Linn som snart är ett halvår sen såklart min bästa Tindra som är 2 sen min Andreas 13 år fem dagar efter mig! Efter de så var min underbara Natalie ett halvår där! Vi hade de as trevligt.
Vi åt mat hade de trevligt.
Sen drog vi hem och nu äre typ efterfest haha.
Ska försöka få öve bilder till min data på måndag!
Kram från eran Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0