Såhär har dagen sett ju

Japp, så vare kväll igen, shiit vad dagen har gått fort. Idag har jag iaf varit i skolan som varje dag då jag inte är sjuk, inget speciellt hände väl i skolan. Bara lite som jag kanske inte borde ta upp känns inte helt rätt, men ja efter skolan drog jag och Louise med Sebbe och Nicke och titta på deras träning i typ 2 timmar och vi typ frös ihjäl haha vårt eget fel men ändå. Vi drog vidare till bergstugan och satt oss där och lýssna på musik och titta på utsikten, drog hem och åt och titta på min spanska läxan väldigt fort haha, sen drog jag ut igen till louise och vi tog en liten promenad och snacka, de börja regna vi drog hem till mig, satt oss vid datan och chatta, sen vart klockan 9 jag följde med louise en bit hem sen nu sitter jag här och ska stänga av datan.
Men vi hörs imorgon!
Kram Emmelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0