Ord rinner... :)

Precis ätit frukost och nu sitter man och lyssnar på musik. Jag har inget att säga men de lixom kommer ord från mina fingrar och bara skriver nått, haha de är kanske hur ointressant som helst men hallå vem bryr sig? hahha inte jag iaf. För jag skriver ju nått de är väl de som är meningen. Mamma damsuger, katterna blir rädda dom springer omkring vet inte vart dom ska ta vägen damsugaren är tydligen farlig. Men jag är ju inte rädd för den de är bara mina små bebisar! :D Själv sitter man och är inte rädd alls man är ju van så ofta min mamma tar fram damsugaren och ska damsuga för de är smuttsigt enligt henne. Men nu ska jag chatta med Sofia vi hörs senare!

EMELIE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0