Nu så

sorry tog inte med min dator, men nu sitter jag vid datan här.
Jag har hur tråkigt som helst men jag tittar på postkodsmiljonärerna haha. Skojja inte om tråkigt.
Vädret har varit väldigt konstigt idag först så var de sol sen så blev de molnigt efter de började de snö regna?
eehe? vilket väder.
vi hade idrott idag och Celine och Sara höll i den. De var inte jätte roligt men dom var duktiga.
Sen undrade ju Sabina vilken bild hon skulle ta och jag tycker absolut nr 2!! Lägger upp den bilden snart.
Min dag har vart jätte bra :) Hihihi
Imorgon så är de lysning!! Är spänd haha. Ska ha min midjekjol och en jätte fin aprikos färgad tröja om jag vet hur man får upp bilder till den här datan så ska jag lungt lägga upp out-fit bilder!
Den här bilden är hur jävla fin som helst den ska du absolut ta!!
Tycker jag Sabina!! :D Den ska du tävla med!! :D hehe
Kram eran Emii

Kommentarer
Postat av: lindaaa ♥

anmäl dig till "Bästa vårbild" här, klicka bara på länken här nedanför



http://lindaaans.blogg.se/2010/april/tavlings-dags-d.html



Tack i förhand! :)

2010-04-23 @ 21:39:32
URL: http://lindaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0