Nu får det väl förihelvette räcka!

Snö,, snö och mer jäkla snö..
Varför kan det inte bara lägga av?!

Aja, jag kom hem, gjorde matte-läxan, gick ner till mitt rum sätter på datan, kollar ut genom fönstret, få DDDAAAMMPPP!! ÅÅH, vår, komsikomsi våren, kom till mamma och sätt dej utanför hennes fönster så matar jag dej dagligen..

Suck..  Ajja, skit ät skit och såklart ska jag döda dendära vulkanen som sprutar ut massa aska som skrämmer skiten ur folk som skrämma skiten ut fler människor..

Fick just reda på att min farfars bror blivit knivskuren och att min moster är fast i Italien och att mormor ska åka till just Italien imorn..

Aja, livet kan visst bli skitigare men vem bryr sig?
Lev varje dag som om det vore den sista..

Jagmenar, imorse snöade det också ju.. Min "wakrupcall" här:
Pappa öppnar dörren och kommer in
-pappa- Det snöar ute..
-Jag- Sure bacon, knappast stick nu, jag vill sova mer
-Pappa- seriöst.
*Pappa drar upp gardinen*
-Jag- AAAHHHHHH! Snälla, det går inte att ta bussen idag du måste måste måste måste måste köra idag!
-pappa- Jajja, ta det lugnt, jag kör dig
-Jag- tack gode pappa ;D


Nedan: Synd inte så bra men de röda ringarna betyder "VARNING FÖR ELEKTRISK FARA!"


/SABINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0