Nämen vad är nu detta?!

Japp, nu är det dags.
Imorse (söndag) tog jag flyget från Axamo till London, blev hämtad där av Michelle (pappas kusin) och sen åkte vi till Kirsty´s (pappas andra kusin, Michelles syrra) frissa, eh, hon är ffrisör...
Sen så klippte jag LUGG....
AAAAAAAH; FATTAR INTE ATT JAG GJORDE DET :S OMGSHIEEET! SÅ JÄKLA FULT TRODDE JAG ATT DET SKULLE BLI,,, men det blev det inte.. Det blev rätt så snyggt... Kommer att bli mobbad på tisdag i skolan
Förresten så har jag inte åkt hem ännnu, sitter på Michelles data och bloggar, men hon fattar inte vad jag gör. Flygt går härifrån t Göteborg kl 03 eller nått... Kommer hem imorgon bitti :)
Skönt nog så har IES studiedag imorgon så vi får lov en dag till :D (yees)

Aja, här kommer en bild från 10 min sen :D



Bra, dåligt? SKRIV NU!


/Sabina


Kommentarer
Postat av: agnes

sjukt snyggt ju o; (Y) <3

2010-04-11 @ 23:00:12
URL: http://pangsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0