Nääh, imorgon då..

F*n också, jag glömde kameraminnet uppe i huset, jag pallar inte gå och hämta..
Aja, det får bli gamla bilder...
Idag har vart en vanlig dag..
Om ni fattat rätt så händer det nte så mkte om man bor i skogen ju..
Vi har plockat upp död fisk med en håv från botten av dammen, det har ju varit en halv meter is på dammen nu i vinter så i princip all fisk har frusit ihjäl...
Jag börjar nästan lipa av att håva upp 500 stendöda fiskar från bryggan och veta att de frusit ihjäl...
Lägger kanske in bilder på de imorgon, även fast ingen kommer att må särkilt bra efter att ha sett de :'(

Letar lite vackra vårbilder för att pigga upp alla efter denna sura vinter...

Mysig flower-mix. (C) på bilderna, de är 100% EF, dock redigerade i photoshop!


Längtar tills jordgubbs-sesången ;D När man kan köpa ett liter för 10 spänn :D


Ett minne ev denna skitiga vinter som faktiskt inte var så skititg hela tiden xD


Puss på er, lämna några snygga komentarer som jag kan klura ut betydelsen av :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0