Kamera.. damp?!

Ehhmm, nått skumt hände med min kamera, skriver om det snart..
Aja, idag har vart bra, hade idrott (<3) i skolan idag, sen sluta vi 13:20 (lyyx).
Då åkte jag med Cynth & Ebba till stan sen satt vi på McDonalds i typ 90 minuter eller nått (seriöst) och garva åt en kille som vi trodde skulle komma och dregla på vårat bord.
Mer på McDonalds så höll jag på att bränna tungan av min på min stekheta äppelpaj och sen hitta vi tuggummi under bordet xD
Sen gick vi till Indiska och då hade Ebba lite problem att komma upp för trappan eftersom vi garvat ihjäl oss 5 minuter innan när vi kollat under bordet på Donken.
Sen fastna Ebba med fingret i en ring på Indiska och hon fick typ, PANIIK!
Aja, medans Ebba kämpade ner för trappan på Indiska igen så sprand jag och Cynth över gatan och in på nån dataspelsaffär och gömde oss för Ebba :) Sen stog vi och kolla på när sonm stog där och var helt snurrig och försökte hitta oss. Sen kom vi fram och garva lite till. Vi drog in på SubWay och köpte billigt godis :D
VI drog till Resecentrum för Ebba skulle ta bussen till sin pappa (göteborg). Där träffa vi hennes mamma.
Sen gick jag och Cynth till hamnen och solade, sen gick solen i moln så då gick vi till Lasarettsparken för att gunga på en bebis-gunga xD Vi skrattade söner lite och Cynthia försökte typ samtidigt rita en flicka som satt ner på en bänk vilket inte gick nå vidare XD
Sen gick jag och mammi in på systemet och köpte vin :D Vi köpte lite annat skit på Coop också :D Sen åkte vi typ,, hem..

När jag kom hem satte jag upp håret i et konstig knut, blev såhär;



HAhah, sen när jag tagit ca. 100 bilder så gick jag och kollade på Legend Of The Seeker föjlt av Modern Family.
Sen, när jag skulle ta fler bilder (bilken nörd jag låter som) så blev bilderna helt wierdiga..
Typ, oranga, såhär:



och så blev de andra 123 bilderna jag tor på de 10 minutrna xD

//Sabina med mycket att berätta

Ps. Komentera Headern!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Kul att du vill vara med i veckans bloggare, får önska di g lycka til, :)

2010-04-17 @ 08:34:08
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0