Jippiiie för Sunshine<3

Yeeh, idag har jag varit ut i SOOLEN (<3) sen cykla jag 8 km, sköönt :)
AJa, annars har det inte hänt så mycket förrutom att jag bakade chokladkakor från Mannals recept, det gick skitdåligt, och mamma var elak och sa "du glömde säkert att lägga i nått", då slängde jag chokladskeden i väggen och skrek "MEN VA FAN, GÖR BÄTTRE SJÄLV DÅ!" och gick därifrån, fast jag kände mig dum efteråt eftersom jag vet att mamma gör mycke bättre kakor än jag ;)
Jag har försökt fota Bonnie idag, fast det slutade ungefär likadant som med kakorna; Bonnie är rädd för kameran så tillslut gav jag upp och gick och satte mig och läste istället ;(


Juste ;) Höll nästan på att glömma, igår började jag med en ny header, jag lägger in den här så får ni se om ni gillar den mer eller mindre än den förra, om jag ska lägga till nått så kan ni säga det också ;)
Så, Här kommer den ;

(miniatyr dock..)
Antingen denna


Eller denna när den är klar, jag hann bara börja ;)


//Sabina

Rösta! <-- Glöm inte att rösta vilken bild jag ska tävla med!


Kommentarer
Postat av: jasse:)

Den första var asss fiin!!!<3

2010-04-26 @ 19:27:39
URL: http://carlssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0