Buu för SO-läxor

ha, blev inte klar med Afrikakartan på SO-lektionen så jag fick hemläxa.. Buu för läxor som tar lång tid..
Aja, skit i det nu ;)
Idag har jag vart i skolan :D Har inte lika ont i örat längre, var hos doktorn och dom stoppa in nån sak i mitt stackars öra,, så nu kan jag inte höra med det längre.. Men det blir bättre..

Idag på slöjden fick jag en panikattack för att min lösa tand gjorde så jäklans ont, så jag sa till läraren att jag skulle behöva gå och träffa toalettdörren, sen drog jag ut det ;D Nu har jag en stor,, ehh,, Glugg, i vänster käke ;S Inte så mysigt men men..

Sitter och försöker göra läxan men dumt nog satte jag på datan så nu är jag distraherad av den ;)

Aja, ska ortsätta fylla i min karta nu, ses

/Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0