12 april ;)

Hej!
Sorry för hur dålig uppdatering som helst men jag ahr inte haft tid.
Men nu sitter jag här iaf och undrar varför de inte funkar att ladda över bilder till datan från mobilen!?
Aja ska väl försöka fixa de men de går typ inte bra.
Idag var de första dagen i skolan efter lovet och nu är de typ 7 veckor kvar i skolan innan sommarlovet.
Idag har vi haft de väldigt trevligt i skolan. Alice min brunkaka är JÄTTE brun hon har varit i Egypten i 10 dagar.
Och jag är typ krit vit! De är fuskigt. Sen har en ny tjej som heter Johanna börjat i våran klass.

Och kl 10 i 5 ska jag träffa Veronica!! de var så länge sen har saknat henne. Hon ska träna på ip och jag ska titta på. Har inte lust och orkar inte träna idag.

Men jag får inte över bilderna men ska försöka mer. Hoppas de funkar så ni får nya fräscha bilder!

Kramar från miiig ( Eemmeelie :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0